close
Better Man

曾經以為美好的感情美好的時光會一直綿延,只要我們自己願意,原來做得了主的只有時間。
天下沒有不散的筵席,殘忍卻又絕對正確,也許這才是真理。
年華會逝去,朋友會離開,感情卻會擱置在心裡,釀成回憶,偶爾小飲,仍然溫暖我心。
為離開昨天尋找明天的我親愛的朋友們,為離開昨天尋找明天的我自己,唱一首永遠的《Better Man》: Fighting to be a better man , then lord will give you an endless summer!

Send someone to love me
請賜給我一個愛人
I need to rest in arms
我想在她臂彎中休息
Keep me safe from harm in pouring rain
在暴風驟雨中何護我不受到傷害
Give me endless summer
讓我沐浴在無盡的夏日陽光中
Lord I fear the cold
主啊,我害怕嚴寒
Feel I'm getting old before my time
在臨終時刻到來前,我感覺日漸蒼老。


As my soul heals the shame
當我的靈魂治癒了羞愧
I will grow through this pain
我將在痛苦中茁壯
Lord I'm doing all I can to be a better man
主啊,我正竭盡所能成為一個更好的人

Go easy on my conscience
安於良心 (善待我的consience)
'Cause it's not my fault
因為這並不是我的錯
I know I've been taught to take the blame
我知道,我一直被教導著要勇於接受責難

Rest assured my angels
放心,我的天使們
Will catch my tears
會捕捉住我的淚水
Walk me out of here I'm in pain
帶著我離開這傷心之地


As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I'm doing all I can
To be a better man

Once you've found that lover
曾經,你找到了愛人
You're homeward bound
你已找到家的方向
Love is all around
愛無所不在
Love is all around
愛無所不在

I know some have fallen on stony ground
我知道,有人曾摔落在石地板上
But Love is all around

Send someone to love me
I need to rest in arms
Keep me safe from harm
In pouring rain

Give me endless summer
Lord I fear the cold
Feel I'm getting old
Before my time

As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I'm doin' all I can
To be a better man

arrow
arrow
    全站熱搜

    jiaping404 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()